In geval van klachten kunt u contact opnemen met Sportrevalidatie Hilversum. Maakt u dan uw klacht kenbaar aan de praktijkhouder cq klacntenfunctionaris (Johan Krottje). Er wordt een klachtenformulier ingevuld en aan de hand daarvan zullen passende maatregelen getroffen worden. Deze maatregelen betreffen de organisatie; hoe voorkomen we nieuwe klachten in de toekomst. En betreffen de klager; hoe zorgen we dat de klager tevreden is met een gepaste oplossing. De klager wordt ten allen tijde op de hoogte gehouden van de voortgang van de oplossing, indien gewenst. Van klachten wordt melding gemaakt in het kwaliteitsjaarverslag.
Alle fysiotherapeuten van Sportrevalidatie Hilversum zijn aangesloten bij de klachtenregeling van het Keurmerk Fysiotherapie. Daarnaast hebben we ook binnen de praktijk een klachtenfunctionaris (Johan Krottje) die ervoor zorgt dat een klacht gehoord wordt en hier daarna mee aan de slag gaat in vorm van bijvoorbeeld een gesprek, bemiddeling of andere vorm van contact.
Zie folder klachtenregeling: klik voor meer informatie.